16 decembrie 2010

VANDUT - Cercei cu strasuri de la Claire's, Londra


In toamna, cand am vizitat Londra pentru prima data, am intrat in multe, multe magazine si nu stiam ce sa cumpar mai intai. Acelasi lucru s-a intamplat si la celebrul magazin de bijuterii si accesorii Claire's, un loc mirific pentru toate tipele pasionate de moda si tot ce e cool.

Cum in Londra stilul de strada este mult mai eclectic si mai indraznet ca pe strazile Bucurestiului, m-am lasat influentata de atmosfera nebuneasca de acolo si am cumparat mult mai multe bijuterii decat pot asorta acum stilului meu vestimentar, inclusiv o pereche de cercei cu strasuri de la Claire's. Acesti cercei din Londra se potrivesc de minune unei fete cu stil vestimentar indraznet, inspirat din moda londoneza, iar eu vi-i ofer astazi la mai putin de jumatate de pret fata de cel cu care i-am achizitionat. Insa nu imi pare rau, pentru ca sunt convinsa ca una dintre voi se va bucura tare mult de ei!



Pret in magazine: 6,95 lire sterline (aprox. 35 de lei)

Pretul nostru: 15 lei (transportul este oferit gratuit, via colet cu plata ramburs)

Produsul este nou si are eticheta originala Claire's Londra.

Daca doriti sa comandati acest produs, completati formularul de contact din josul paginii, in care includeti numele complet, adresa de livrare si denumirea completa a produsului pe care doriti sa il comandati, asa cum apare in titlul articolului. Va multumim!

1 comentarii on "VANDUT - Cercei cu strasuri de la Claire's, Londra"

Adina on 12 octombrie, 2011 15:10 spunea...

Da, o bucurie in plus pentru iubitoarele de accesorii. Si am dori sa vedem mai multe modele.

Trimiteți un comentariu

 

Totul despre moda Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez