16 decembrie 2010

Sapun Royale Bouquet cu savoniera


Recent aparut pe piata din Romania, sapunul Royal Bouquet m-a cucerit de la prima baie de rasfat pe care mi-am oferit-o in aceste zile friguroase! Am primit cadou multe sapunuri naturale in ultimul timp, asa ca pe unele dintre ele le-am oferit cadou, iar pe acesta m-am gandit sa-l vand aici, pentru ca mie nu-mi mai foloseste si sunt sigura ca poate fi un cadou minunat si putin costisitor.

Sapunul Royal Bouquet vine intr-o savoniera proprie, luxoasa, din metal pictat, iar aroma proaspata si florala te invaluie de fiecare data cand il folosesti. Ingredientele naturale hidrateaza si catifeleaza pielea, asa ca nu este obligatoriu ca dupa dus sa mai folosesti un lapte de corp. Insa, pentru un plus de rasfat, eu iti recomand sa aplici o crema la fel de parfumata ca acest sapun luxos!



Pret in magazine: 10 lei

Pretul nostru: 8 lei (transportul este oferit gratuit, via colet cu plata ramburs)

Produsul este nou si sigilat, sapunul fiind in tipla de plastic.

Daca doriti sa comandati acest produs, completati formularul de contact din josul paginii, in care includeti numele complet, adresa de livrare si denumirea completa a produsului pe care doriti sa il comandati, asa cum apare in titlul articolului. Va multumim!

0 comentarii on "Sapun Royale Bouquet cu savoniera"

Trimiteți un comentariu

 

Totul despre moda Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez